دفترچه خاطرات
 
 
 

   - دفترچه خاطرات


سلام به همه ی شما دوستان گلم. این وبلاگ جهت جمع آوری خاطرات و حوادث تلخ و شیرین زندگی شما تشکیل شده است.

هدف ما ایجاد صمیمیت و همدلی بین اعضای وبلاگ های اصلی است.

..

.......

.............

..................

پس چرا نشستید؟ منتظر چی هستی؟

بجمب دیگه... خاطراتت رو بنویس و برای ما ارسال کن که به نام خودت داخل وبلاگ به نمایش در بیاد.

.. .. .. . .. .. .. .. . . .. .. .. . .. . .. . .. .. .. .. . .. . ..

آدرس وبلاگ های اصلی

asheghonetar.blogfa.com

tear.loxblog.com

 .. .. --- - --- .. .. -- --- ... -- .. -- .. -- . . . . . . . . .. . . . .. .. .. . .. .

ایمیل

sedae.azadi@yahoo.com

 



نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت3:05---27 آبان 1390
چجوری واست خاطره بفرستم؟؟؟ ایمیلasma.b1492@yahoo.com

asma
ساعت3:02---27 آبان 1390

دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را ، از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی ، گـلی پژمرده و غمــگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی

میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم ، چنین آهسته می رانی؟

تپش های دل خسته چه بی تاب و هراسانند

به من آخر بگو ای دل، چرا امشب پریشانی؟

دلم دریای خون است و پر از امواج بی حاصل

درون سینه ام آری ، تو آن موج هراسانی

همیشه قلب بیمارم به یاد تو شود روشن

چه فرقی می کند اما ، تو که این را نمی دانی



محمد
ساعت4:24---9 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به منم سر بزن نظر هم یادت نره

www.parsa74.loxblog.com

روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم

راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم

منتظر حضور گرمت تو وبم هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ | نوشته شده توسط: محمد در: چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


شهريور 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
وبلاگ اصلی 2
وبلاگ اصلی 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com

 


کد موزيک